Cases
De Haardstee
Helder, herkenbaar, begrijpelijk
logo, huisstijl en communicatie
Geïnspireerd door de betrokkenheid die de 250 begeleiders van De Haardstee tonen voor hun cliënten, ontwierpen wij een logo en een nieuwe huisstijl die deze bijzondere band tot z’n recht laat komen. Helder, herkenbaar en in simpele taal.
Interne en externe campagne vormgegeven
Het draait bij De Haardstee maar om één ding: persoonlijke aandacht. Alle begeleiders zetten zich vol overgave in voor mensen met een verstandelijke of psychiatrische beperking. Door aan huis te behandelen en door dagbesteding te bieden, maar er zijn ook verschillende woonlocaties.
Op locatiebezoek vanaf je eigen bank
Om de praktische aanpak van De Haardstee nog beter omarmd te laten worden, startten we een communicatietraject. Zo werken we voortdurend aan zowel een interne als externe campagne, om de beste persoonlijke begeleiders te (blijven) binden voor deze intensieve, dankbare taak. Hier horen toegankelijke video’s bij, ook voor cliënten, die wij zelf volledig produceerden en waarin antwoord wordt gegeven op de wie-wat-waar-vragen.