Goede Doelen Nederland telt ruim 10.000 leden. De website dient naast informatiebron daarom ook als platform om met elkaar in contact te komen en van elkaar te leren via een persoonlijk dashboard. Resultaat? Het grootste professionele netwerk binnen de sector.
Cases
Goede Doelen Nederland
Samen de sector versterken
Dé branchevereniging voor ruim 150 grote en kleine goede doelen: dat is Goede Doelen Nederland. Een transparante club met enorme maatschappelijke impact. Om zichtbaarheid te geven aan de nieuwe positionering, maakten we een huisstijl waarin de kracht van samenwerking tussen de leden wordt uitgedragen. Zowel op de site, als in het drukwerk.
Platform voor de leden
Toepasbaar en groeiende huisstijl
In een huisstijl moet je je thuisvoelen. De vereniging biedt onderdak aan zo veel verschillende partijen, dat we hebben gekozen voor een neutraal logo. Eenvoudig in kleur en vorm, maar wel werelds. Bovendien omgeven door een groeiend netwerk. Want samen sta je het sterkst.