Voor de herlancering hebben we Kickstart AI een compleet nieuwe look gegeven: state-of-the-art, maar toch toegankelijk, met een vleugje future-retro. We hebben dit vastgelegd in een brandbook dat we continu up-to-date houden en delen met derden die aan het merk werken.
Cases
Kickstart AI
Bevordering van slimme samenwerking
Kickstart AI is een uniek initiatief van vier toonaangevende Nederlandse merken: KLM, NS, Ahold Delhaize en ING. Met één duidelijke missie: de samenleving verbeteren door middel van AI. Vanaf het begin van de (her)lancering zijn wij betrokken geweest bij het laden van het merk met een strakke huisstijl, website en toffe visuals & video's. Maar dat is lang niet alles: we bouwen ook aan de live events voor de groeiende Kickstart Community, zowel online als offline.
Compleet nieuwe look
In no time aandacht genereren
Om in no time aandacht te genereren rondom Kickstart AI, hebben we de nieuwe look toegepast op allerlei online en offline communicatiekanalen. Van de website tot de templates voor sociale media-campagnes. Met strakke ontwerpen en overtuigende content zorgen we ervoor dat de boodschap van Kickstart AI glashelder en krachtig overkomt.
Communities bouwen met toffe live events
Bij Beeldr gaan we verder dan alleen branding. We zijn ook nauw betrokken bij het bouwen van de evenementen die Kickstart organiseert. We denken creatief mee over de invulling van het evenement, de juiste aankleding en zorgen voor een vlekkeloze productie. Van het regelen van audio en licht tot het verzorgen van live-streams, we zorgen ervoor dat elk detail klopt, zodat het evenement een ervaring wordt die je doet verlangen naar de volgende editie!