Paagman van deze tijd maken, dat was de opdracht. We behouden wat goed is en verbeteren waar we kunnen. Het bestaande logo vereenvoudigen we en wordt daarmee krachtiger. In de witruimte van de P hebben we een boek tevoorschijn getoverd. De roze kleur is zo herkenbaar voor Paagman dat we deze willen behouden. Wel maken we deze warmer dan voorheen.
Cases
Paagman
Branding voor een ongewoon goede winkel
Met vier grote winkels, is er in de omgeving Den Haag altijd wel een vestiging van Paagman in de buurt. Iedere vestiging kent haar eigen karakter, afgestemd op de buurt en omgeving. Naast een uitgebreid assortiment aan boeken, muziek en kantoorartikelen, organiseert Paagman jaarlijks meer dan 200 kosteloze evenementen voor zo'n 20.000 bezoekers. Wij werden gevraagd om het logo tegen het licht te houden en een verrassende huisstijl te ontwerpen.


Het beeldmerk als vertrekpunt




Vrolijk en veelzijdig
De winkelpui van Paagman op De Fred in Den Haag is te herkennen aan het prachtige staalwerk. We hebben deze vormen omgezet in grafische patronen, die eindeloos ingezet kunnen worden. Van herkenbare symbolen tot abstracte vormen. Vanaf nu altijd heel herkenbaar.




Van inpakpapier tot campagnes
Inpakpapier, boekverpakkingen, animaties voor socials, narrowcasting in de winkels, video's en nieuwe campagnebeelden. We staan maar al te graag klaar voor Paagman om (soms op heel kort termijn) ontwerpen te maken voor nieuwe uitingen.