Met de nieuwe branding maken we duidelijk dat het niet om één festivalweekend gaat, maar om drie avonden met unieke eigenschappen. We spelen in op de eigen programmeringen en doelgroepen. Tegelijkertijd zorgen we ervoor dat het geheel niet versplinterd, maar het stevige merk Parkpop versterkt. Die strategie vertaalden we naar de nieuwe site. En we zorgden voor posters en een uitgebreid arsenaal aan social templates per event.
Cases
Parkpop
Uitbouwen van een stevig merk
Met ruim 200.000 bezoekers per jaar is Parkpop één van Europa’s grootste, gratis festivals. Om het Parkpopgevoel langer dan één dag vast te houden, werd Parkpop Saturday Night geïntroduceerd en is daar het intieme festival Parkpop Downtown aan toegevoegd.
Uitbouwen van het merk
In zes weken live
We kennen de dynamiek van de evenementenwereld, de korte doorlooptijden en de scherpe deadlines die daar bij horen. We pitchten onze voorstellen voor de nieuwe branding van Parkpop aan organisatoren Ducos Productions en Mojo en slecht zes weken later waren we live!