west
Cases

Parkpop

Uitbouwen van een stevig merk

Met ruim 200.000 bezoekers per jaar is Parkpop één van Europa’s grootste, gratis festivals. Om het Parkpopgevoel langer dan één dag vast te houden, werd Parkpop Saturday Night geïntroduceerd en is daar het intieme festival Parkpop Downtown aan toegevoegd.

Parkpop Parkpop Parkpop
Parkpop Parkpop Parkpop
Uitbouwen van het merk

Met de nieuwe branding maken we duidelijk dat het niet om één festivalweekend gaat, maar om drie avonden met unieke eigenschappen. We spelen in op de eigen programmeringen en doelgroepen. Tegelijkertijd zorgen we ervoor dat het geheel niet versplinterd, maar het stevige merk Parkpop versterkt. Die strategie vertaalden we naar de nieuwe site. En we zorgden voor posters en een uitgebreid arsenaal aan social templates per event.

Parkpop Parkpop Parkpop
Parkpop Parkpop Parkpop
In zes weken live

We kennen de dynamiek van de evenementenwereld, de korte doorlooptijden en de scherpe deadlines die daar bij horen. We pitchten onze voorstellen voor de nieuwe branding van Parkpop aan organisatoren Ducos Productions en Mojo en slecht zes weken later waren we live!

phone