west
Cases

Verdel

De digitale slagkracht die je verder brengt

In een wereld waar de digitale ontwikkelingen als een speer gaan, moet je wel mee in de flow. Dat weet Verdel ook. Samen met ons, Beeldr, sloegen ze de handen ineen om een flinke transformatie door te maken. Het doel? Van een ITC&Media leverancier veranderen in een flexibele digitale partner, die perfect aansluit op de steeds veranderende digitale behoeften.

Verkenning van een nieuw merkverhaal

We zijn begonnen met uit te pluizen wat Verdel nu echt typeert. We wilden weten wat hen drijft, waarom ze doen wat ze doen, en voor wie. Samen met het managementteam en het communicatieteam van Verdel hebben we deze vragen in verschillende sessies doorgelicht. Wie is Verdel echt? Wie vormt hun klant? Wat onderscheidt een echte 'Verdeller'? En welke waarde bieden ze?

Verdel
Verdel
Nieuw merkverhaal

We hebben de kern van wat Verdel vandaag is vertaald naar een fris merkverhaal. De focus? Samenwerken en bedrijven écht stappen vooruit helpen met digitale oplossingen. Daarom introduceerden we 'digitaal partner' als tagline onder het logo, en benadrukken we de essentie van Verdel met 'De digitale slagkracht die je verder brengt'. Voor dit alles bundelden we krachten met onze vrienden van Tekstwerf. Met hen werken we graag samen voor merkverhalen en pakkende teksten.


Verdel
Verdel
Upgrade van de huisstijl

We hebben ook een boost gegeven aan de huisstijl. Het logo heeft een vernieuwde look gekregen, maar we hebben ervoor gezorgd dat het nog steeds snel herkenbaar is. We hebben de kleuren en lettertypen een frisse update gegeven en een eigen iconenset ontworpen. Daarnaast hebben we een speels ontwerpsysteem geïntroduceerd, gebaseerd op het eigen embleem van Verdel. Dat kan Verdel zelf als een creatieve troef inzetten. Hierdoor kun je Verdel moeiteloos herkennen in al hun communicatie-uitingen.

Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Verdel
Nieuwe website: Samenwerking op zijn best

We zijn aan de slag gegaan met het herstructureren van de content en hebben dit tot leven gebracht in uitgewerkte wireframes. Samen met het communicatieteam van Verdel hebben we deze wireframes grondig doorgenomen en verbeterd. Vanuit deze solide basis hebben we de volledige website vormgegeven. Wat betreft de bouw van de website, heeft Verdel dit zelf opgepakt. Het resultaat is nu te bewonderen, en het ziet er fantastisch uit met de toevoeging van frisse foto's (met dank aan Dimmy Olijerhoek) en sprekende video (met dank aan Roos Janssen). Alles sluit naadloos aan bij hetgeen we samen voor ogen hadden! Neem vooral een kijkje: www.verdel.nl.
Communicatieadviseur Renee van Verdel schreef trouwens een leuk artikel over het hele proces.

Verdel
Verdel
phone