Nieuws
A&O fonds Waterschappen draagt een nieuwe jas!
A&O fonds Waterschappen start 2022 met een nieuwe, frisse huisstijl én een nieuwe website. Een samenwerkingsproject waar we enorm trots op zijn. Samen met de klant hebben wij met een team van ontwerpers, developers, een tekstschrijver en fotograaf de website volledig vernieuwd en de huisstijl in een nieuwe fris jas gestoken. Een stijl die past bij het A&O fonds als dé kennispartner voor de sector waterschappen voor de ontwikkeling van toekomstbestendige en weerbare organisaties en medewerkers.
De nieuwe huisstijl vertaalt de kernwaarden van A&O fonds Waterschappen in kleur en vorm: kennis, professioneel, klantgericht, inspirerend en verbindend. De basiskleuren van de huisstijl verwijzen daarnaast naar land, water en lucht. Die kleuren komen terug in het nieuwe logo: donkerblauw en beige van water en zand en de golfvorm in de letters symboliseert beweging.
Kijk voor meer informatie over dit project op de nieuwe website van A&O fonds Waterschappen!
Met veel dank aan
Dit mooie volledige project is tot stand gekomen door de betrokken opdrachtgevers Bart de Zwart en Fiona Janssen (A&O Waterschappen), grafisch ontwerper Ankie Stoutjesdijk (bijdrage aan de huisstijl), fotograaf Kees Winkelman en copywriter Walter Baardemans (BNB Teksten). En natuurlijk het Beeldr team met Derk Bettonviel in de lead, Iris de Graaf als junior designer, Maik Hoogkamer als sparring partner en front-end developer, Ralph Hartog als back-end developer en Marije Bettonviel voor alle nodige traffic en planning.
Bart de Zwart
Programma Manager
"Ik wil jullie allen enorm bedanken voor jullie bijdrage hieraan de afgelopen weken: de website, de teksten, de nieuwsbrief en de foto’s, het is op een prettige manier allemaal prachtig samengevallen. Dank voor jullie inzet, de prettige samenwerking en jullie flexibiliteit bij mijn zoveelste opmerking."