Nieuws
Klanten van Vattenfall op uitdagende manier betrekken
Hoe kan je klanten op een uitdagende, originele manier bij jouw merk betrekken om zo jouw boodschap over te brengen en ze op een feestelijke manier ook nog eens kans te laten maken op fijne prijzen?
Quizzen over fossielvrije toekomst
Vattenfall Nederland heeft als kernactiviteiten de productie, verhandeling en levering van elektriciteit, aardgas en stadswarmte. In 2020 waren wij technisch verantwoordelijk voor en gaven we ondersteuning bij het design van de Vattenfall vijfdaagse met onder andere een online quiz en dagelijkse cadeau’s uitgedacht en vormgegeven door bureau Doornvogel. Hierbij konden bestaande klanten inloggen op een door ons gebouwd systeem. Vijf dagen lang ontvingen deelnemers een mail om een nieuwe prijs te ‘unlocken’, waarna zij een voucher toegestuurd kregen. Op de derde dag konden deelnemers voor een winactie een prijs naar keuze selecteren.
Ook in 2021 zijn wij van de partij als quizmasters, door klanten hun kennis over een fossielvrije toekomst te laten testen en voordelen te laten ontdekken waarbij ze wederom kans maken op prijzen die ertoe doen.
Een technisch project voor een mooie klant waar we echt onze tanden in kunnen zetten. En weer een mooie samenwerking rijker met Doornvogel.